Thursday 26 June 2014

Maya Karin tak gentar berpegangan degan Farid Kamil

Isu Diana Danielle bersikap cemburu dimana Nora Danish berpegang tangan dengan suaminya, Farid Kamil untuk mempromosikan sebuah filem hasil lakonan mereka mendapat cemuhan ramai peminat drama/filem tempatan.

Mereka menganggap tindakan Diana itu seperti tidak memahami kerjaya seorang pelakon dan tidak bersikap professional.

Terbaru gandingan Farid Kamil, Maya Karin juga akan bersama-sama berlakon dengan Farid Kamil untuk filem terbaru Lagenda Budak Setan 3. Maya tidak gentar akan rasa cemburu Diana, sebab adegan Maya dengan Farid pastinya ada yang mesra di dalam filem ini nanti.
“Sudah tentu setiap hero saya, saya berpengangan. Tapi itu semua atas dasar kerja dan untuk menjayakan watak. Dan saya tak pernah melampui had. Jadi saya tak rasa takut (tentang isu Diana tidak puas hati)“,

“Watak saya memang banyak bermain dengan emosi dan perlu banyak menangis. Tak saya nafi watak kali ini buatkan saya penat,” -Maya Karin petikan blog Rotikaya

No comments:

Post a Comment