Wednesday 11 June 2014

'Abby buat cakar rimau, baling kunci, mencaci' - Farhan

Penyebab kenapa Farhan nekad mahu menceraikan isterinya, Abby Abadi kini kian terjawab, apabila Farhan mendedahkan apa yang terjadi kepada dirinya oleh Abby Abadi di dalam laporan mStar.

Farhan mendakawa dikasari secara fizikal dan emosi ketika berumahtangga. Mengambarkan Abby tidak mentaati suaminya ketika itu.

Farhan memberitahu yang dia dicedarkan oleh Abby sekitar bulan Januari 2014, dimana membuang kunci motorsikal ke arah mukanya lalu mukanya menjadi lebam.

Dan terakhir sekali apabila Abby bertindak mencakar rimau kemuka dan lengan kirinya sekitar 17 Mei yang lalu, selepas tiada persefahaman dalam perbincangan mengenai kes perceraian mereka.
"Kecederaan fizikal dan emosi menjadi antara sebab utama mengapa saya menceraikan dia (Abby) dan sudah tawar hati untuk meneruskan perkahwinan ini (rujuk) yang memberi tekanan kepada saya sepanjang beberapa bulan ini,

"Saya tidak ingin memanjangkan perkara ini dalam mahkamah tetapi sekadar membuat laporan polis untuk melindungi diri saya sekiranya apa-apa berlaku.

"Abby juga tahu saya buat laporan polis mengenai kejadian tersebut,"-Farhan
Selain itu juga, Farhan mendedahkan yang ketika Abby ketiadaan wang, Abby medesak sehingga membuatkan Farhan tertekan untuk mencari wang sehinggakan Farhan tidak balik ke rumah.
"Setiap kali dia tidak mempunyai wang dia akan menyerang dan mendesak saya sehingga pergaduhan akan tercetus di antara kami malah dia sering mengatakan saya tidak mendatangkan apa-apa faedah kepadanya.

"Saya tidak pulang ke rumah kerana ingin ruang untuk memperbetulkan keadaan tetapi sikapnya yang sering memaksa dan mendesak membuatkan saya tertekan," -tambah Farhan

No comments:

Post a Comment