Thursday 26 June 2014

Gambar Keith Foo cium seorang wanita! siapakah dia?

Dikhabarkan pelakn sensasi terkini, Keith Foo sudah bertunang. Sekeping gambar yang dimuatnaik oleh pereka fesyen, Alia Bastaman menunjukkan Keith sedang kiss tunangnya, Kim Raymon dengan tertulis “Kim and Keith are engaged! Congratulations to Kl’s most gorgeous couple. We can’t wait for the big day guys!”.

Feith mengakui gambar berkenaan adalah beliau dan tidak menafikan dia kini sudah bertunang memetik sumber MediaHiburan.
“Sebenarnya, foto tersebut diambil sejurus selepas acara KL Fashion Week. Ya, lokasinya adalah di restoran milik saya di Publika. Walaubagaimanapun, ianya bukanlah majlis pertunangan saya yang rasmi, sebaliknya, ‘it’s an unofficial party’ yang cuma dihadiri oleh beberapa teman rapat,”

“Saya akan menjemput rakan-rakan media untuk majlis pertunangan yang rasmi pada masa akan datang. Tarikhnya, saya tidak dapat beritahu kerana saya pun tidak tahu bila ianya akan berlangsung,” -Keith Foo

No comments:

Post a Comment