Friday 6 June 2014

Eina Azman guna khidmat bomoh?

Belum ada petunjuk untuk melihat kejernihan hubungan dengan bekas kekasihnya, Afiq Muiz, kini Eina Azman dikatakan timbul lagi gosip yang didakwa menggunakan khidmat bomoh untuk dikenakan kepada bekas teman wanita kekasihnya, Dato' Paduka Gurmeet Singh atau lebih dikenali sebagai Dato' GMix.

Menurut laporan GUA, ada 'orang' mengirimkan sepucuk email untuk memberitahu yang Eina mengugut untuk menggunakan khidmat bomoh sebagai satu ancaman untuk tidak menganggu hubungan Eina dengan Datp' GMix.

Eina yang dihubungi enggan respon hal ini sebaliknya terus bertanyakan kepada Dato' GMix.
“Perkara ini timbul kerana ada pihak yang cemburu serta tidak senang melihat hubungan kami berdua. Saya kenal Eina, jadi saya percaya dia bukanlah seperti yang dituduh. Saya harap individu terbabit berhentilah mereka-reka cerita palsu.

Eina tidak pernah mencari sesiapa dari kehidupan lalu saya kerana kami masing-masing sibuk dengan kerjaya sendiri. Jadi bagaimana boleh timbul yang dia sering menganggu serta mengugut untuk membomohkan pihak terbabit jika dia sendiri tidak pernah berjumpa mereka?,”

“Jika saya mengetahui siapakah yang menghantar emel itu maka saya akan mengambil tindakan undang-undang mereka yang bertanggungjawab. Ini kerana saya tidak teragak-agak untuk menyaman mereka yang mempunyai niat untuk memburukkan nama saya,” ujar GMix

No comments:

Post a Comment