Thursday 12 June 2014

Farhan seorang pembohong! -Abby Abadi

Sangat tidak menghairankan apabila Abby Abadi mengomen pasal kenyataan bekas suaminya, Farhan yang mendakwa dicedarakan oleh Abby Abadi semasa mereka bergelar suami isteri.

Abby di dalam komennya yang dihantar melalui laman sosial Instagram miliknya dengan mendakwa Farhan seorang yang menipu memandangkan kenyataan yang dikeluarkan selepas prosiding mahkamah tidak 100% mempunyai nilai kebenaran.

Lihat SMS dari Farhan yang dipetik daripada sumber dikenali, agak mengelirukan.
“Setiap kali ada yang tidak kena, gaduh bukan hendak selesaikan (malah) larikan diri. Saya ajak bincang, taknak alih alih untuk yang terakhir kali ini keluar cerita begini Sejujurnya cerita rekaan ini tidak terjangka dek akal saya. Hampir 95% cerita itu direka semata”

“Tak sangka cubaan dia mengaibkan saya sejauh ini. Untuk sahabat diluar sana, anda boleh baca, boleh dengar sahaja apa yang dia kata, tetapi percaya jangan. Sebab dia memang sudah terbiasa menipu. Jangan tokok tambah cerita, kalau tidak tahu lebih baik diam saja”

“Belum selesai lagi. Banyak episod lagi. Tunggu tindakan saya seterusnya di mahkamah nanti dan saya terima takdir ini sebagai ujian untuk saya,” -Abby Abadi

No comments:

Post a Comment