Monday 2 June 2014

Komen Eina mengenai penampar Afiq,Ibunya

Semalam ada menyebutkan mengenai hasrat Afiq Muiz dan ibunya, Hasliza Mohd ingin melempang aka menampar Eina Azman. Semalam, memetik portal mStar, Eina telah memberikan komennya mengenai hal itu.

Sebelum itu, Hasliza menerusi laman Twitter miliknya menyifatkan laporan yang mendakwa dia dan Afiq mahu menampar muka Eina Azman jika berjumpa wanita itu sebagai satu fitnah.
"Sejujurnya saya tidak membaca laporan berkenaan tetapi mengetahui tentang perkara itu daripada orang lain dan saya tidak mahu mengulas mengenainya kerana saya enggan terlibat dalam sebarang kontroversi lagi,"

"Saya cuma terfikir sekiranya perkara itu tidak wujud, masakan orang boleh bercerita mengenainya tetapi saya malas hendak layan perkara remeh seperti itu kerana saya tidak melakukan apa-apa kesalahan," jelasnya.

"Memang kami tiada apa-apa masalah tetapi saya kini sudah mempunyai teman lelaki dan sudah tentu jika saya masih akrab dengannya kekasih akan salah faham.

"Saya perlu menjaga perasaan teman lelaki dan sebab itu saya sudah lama tidak bertemu dengannya dan bukannya kerana kami bergaduh," -Eina

No comments:

Post a Comment