Sunday 6 July 2014

Tahniah, Almy Nadia sudah hamil anak sulung

Menurut laman sosial Facebook milik, Khairul Noormaaidah Zali atau Aida (pemenang musim pertama Gadis Melayu TV9) dia telah mengucapkan ucapan tahniah kepada pasangan Fizz Fairuz dengan isterinya, Almy Nadia sebab sudah hamil anak sulung.

Agak mengelirukan kenyataan ini kerana Almy sendiri belum membuat kenyataan rasmi kepada media. Namun memetik portal GUA, Almy tidak menafikan perkara ini, dia akui yang kini di dalam proses awal kehamilan.
“Alhamdulillah. Kehamilan saya masih di peringkat awal. Sepatutnya berita gembira tersebut saya tak mahu dedahkan dahulu kepada semua kerana kandungan masih baru.Tapi Aida adalah rakan baik saya, dan saya berkongsi berita ini dengan dia.

Saya faham, dia sebagai kawan turut rasa gembira dengan berita ini dan berkongsi kegembiraannya menerusi Instagram. Kalau boleh, saya enggan hebohkan berita ini, tapi perkara sudah berlaku. Jadi kini saya hanya berharap agar peminat-peminat di luar sana dapat mendoakan agar saya dan kandungan saya selamat dan baik-baik sahaja, Insya-Allah,” -Almy
Almy Nadia selamat bergelar isteri kepada Fizz Fairuz Zainal pada 26 April yang lalu.

No comments:

Post a Comment