Thursday 10 July 2014

Saya sudah maafkan Nabila Huda - Amy Search

Amy yang ditemui di dalam rancangan Astro Gempak beberapa hari lalu telah dtanya mengenai kesediaannya menerima permohonan maaf dari Nabila Huda atau tidak berhubung kait dengan kontroversi yang melanda dua beranak ini bulan lalu.

Amy menyatakan yang dirinya sudah memaafkan anaknya itu walaupun Nabila belum berbuat untuk meminta maaf dan mengakui merindui anaknya itu yang sudah lama tidak bersemuka.
“Kalau dia tidak hubungi saya (untuk) meminta maaf pun, saya sudah maafkan dia. Saya sentiasa maafkan dia. Saya mahu Abil sedar yang kontroversi yang dicetuskannya akan menyebabkan kariernya terjejas. Saya tidak mahu itu berlaku kerana dia seorang yang berbakat.”

“Saya dah lama tak jumpa dia. Kali terakhir pada awal muharam tahun lalu. Kalau saya jumpa pun, hanya anak dia sahaja. Kalau dia mahu ke rumah saya, pintu rumah saya sentiasa terbuka untuknya,” -Amy

No comments:

Post a Comment