Friday 11 July 2014

Doktor kata pergi mati dengan Enot!

Memetik portal mStar semalam, dilaporkan yang pelawak, Enot telah menerima satu tamparan hebat di sebuah hospital apabila seorang doktor telah bersikap biadap dengan melemparkan kata-kata kesat.

Hal ini berlaku apabila Enot membuat keputusan enggan mendapatkan rawatan susulan akbiat dirinya yang kini mendapat penyakit kanser usus.
"Saya tidak akan ke hospital itu untuk buat rawatan kerana doktor yang merawat saya terlalu biadap dia sanggup melemparkan kata-kata kesat yang menyinggung perasaan saya.

"Saya tidak mahu buat rawatan kemoterapi dan radioterapi, dia kata pergi matilah kalau tak mahu buat semua itu dan saya rasa ingin tumbuk sahaja muka dia ketika itu,"

"Rawatan tersebut meyakitkan dan tidak berkesan, malah ahli keluarga saya yang membuat rawatan tersebut menjadi lebih parah bukan semakin sembuh.

"Saya sudah reda dan pasrah akan ‘pergi’, namun saya ada juga menjalani rawatan tradisonal dan ambil ubat-ubat tambahan untuk memberi tenaga," -Enot

No comments:

Post a Comment