Wednesday 2 July 2014

Sharifah Aleya mengandung anak sulung dan yang ke-3

Tahniah kepada penyampai radio aka deejay, Sharifah Aleya yang telah mengandung/hamil anak sulung hasil perkahwinannya yang ke-2 dengan Mmhammed Azam Abdullah pada 11 Januari 2014 yang lalu.

Memetik portal GUA, Aleya memanjatkan kesyukuran yang teringga dengan berita kehamilannya ini.

“Alhamdulillah buat setakat ini saya tidak mengalami sebarang alahan yang teruk. Cuma saya kerap mengidam burger daging yang mempunyai isi yang tebal. Boleh dikatakan pernah satu ketika hampir setiap hari saya akan mengajak suami saya untuk menemankan saya makan burger.

Malah anak-anak saya juga begitu teruja menanti kelahiran adik baru mereka ini. Boleh dikatakan hampir setiap hari mereka bertanya mengapa kandungan saya masih belum besar lagi. Tapi saya menjelaskan yang kandungan saya ini tidak akan membesar sekelip mata,” -Aleya

No comments:

Post a Comment