Tuesday 1 July 2014

Aidil, Zarema tunai umrah. Kena maki hamun..

Pemain bola sepak dan juga bekas suami kepada pelakon, Rita Rudaini, Aidil Zafuan telah berangkat pergi menunaikan umrah dengan isterinya, Zarema Zainal bersempena bulan Ramadan hujung bulan lalu.

Turut mengikuti jejak pemergian mereka ke Tanah Suci Makkah itu juga adalah, rakan seperjuangan Aidil, Safee Salie dan juga isteri beliau.


Namun dalam kepermergian Aidil dan isteri baharunya itu menunaikan umrah, ada juga pihak-pihak lain yang tidak berpuas hati dengan memberikan komen mengenai kes nya yang kini masih tiada jalan penyelesaian mengenai tuntutan nafkah oleh Rita Rudaini yang banyak kali ditangguhkan.

Manusia ke Tanah Suci biarlah kita tanggapi dengan berfikiran positif sebagai melatih diri kita menjadi manusia yang berakhlak walaupun individu yang menunaikan umrah itu menghadapi masalah pribadi, jangan lah diungkit mengenai hal yang melanda dirinya, pergi umrah adalah atas jemputan Allah SWT sang Maha Pencipta Alam Semesta ini, doakan terbaik agar semuanya boleh selesai dengan cara yang di redhai.

peace yo..
Baca lagi »

No comments:

Post a Comment