Sunday 18 May 2014

Tasha temani kekasihnya bertinju. So Sweet

Baru-baru ini kalau tak silap hari Ahad semalam, Tasha Shila pergi menemani kekasihnya yang juga peninju Muay Thai, Han Chen Wong di perlawanan Ladder Match Malaysia Mixed Martial Arts (MIMMA 2) yang diadakan di Paradigm Mall anjuran Tune.
"Ia adalah pertama kali saya menyertai MIMMA kerana sebelum ini saya hanya fokus kepada Muay Thai sahaja tetapi kehadiran Tasha sangat bermakna buat saya kerana saya menjadi lebih yakin untuk bertarung.

"Dari jauh saya dengar suaranya memberikan kata-kata semangat dan kehadirannya membantu saya untuk memenangi pertandingan itu,"
Atas sokongan Tasha itu, akhirnya Han berjaya menewaskan lawannya, Aaron Tan di pusingan kedua dan melayakkan dia ke pusingan suku akhir pada 21 dan 22 Jun depan. -mStar

No comments:

Post a Comment