Wednesday 28 May 2014

Jika tanya soalan pribadi dikenakan saman! Datuk Ramli MS

Bukan main tegas lagi, selebriti vateran kita seorang ni, Datuk Ramli MS yang dikatakan akan mengambil tindakan saman jika ada phak (wartawan) yang mahu menyanya pasal kehidupan pribadinya.

Ini berikutan beliau diasak dengan isu hubungannya dengan Alyah dan dikatakan bercinta sejak tahun 2010.
“Saya akan mengambil tindakan mahkamah!,”

“Saya sudah 40 tahun dalam industri. Kerja saya adalah keutamaan saya. Kalau bertanya berkaitan dengan muzik, saya boleh cerita satu buku.

“Orang yang bertanya itu pun sebenarnya peribadi pun jahanam. Kalau peribadinya elok, dia tidak akan tanya pasal hal orang lain

“Kita bukan public toilet, peribadi adalah hak peribadi yang tiada siapa boleh sentuh. Saya ada batas garisan saya. Tapi bila sudah sampai ke satu tahap garisan yang melampau, saya akan mengambil tindakan mahkamah,” -Ramlis MS. petikan astrogempak.com.my

No comments:

Post a Comment