Wednesday 14 May 2014

Lisdawati sudah memaafkan Sharnaaz

Isu pergaduhan diantara Lisdawati dengan Sharnaaz beberapa bulan lalu kini menjadi sepi. Dan isu ini dikatakan selesai, apabila Lisdawati yang pulang dari umrah telah memaafkan Sharnaaz. Namun suami Lisdwati, Fauzi Nawawi sudah mengeluarkan kenyataan untuk menunggu surat saman dari Sharnaaz.

Bagi Lisdawati, dia tidak mahu mencampuri urusan lelaki, baginya jalan terbaik adalah berdamai dengan cara baik. Selain itu Lisdawati juga akan dijadualkan melahirkan anak ke-3 pada hujung bulan ini.
“Syukur alhamdulillah selepas balik umrah, I sangat tenang. Rezeki pun tak putus. I dah cuci semuanya di Mekah. I dah berdoa dan dah maafkan semuanya. I dah taknak ada apa-apa agenda lepas ni dan taknak ada sebarang cerita dan serahkan pada Allah yang selebihnya”

“Tiada sekatan untuk berlakon sama balik. Industri ni kecil. I tak pernah bermusuh dengan sesiapa dan tak pernah create musuh. Cuma I minta maaf kalau ada yang tak suka kat I. jika ada yang tak puas hati dengan I, datang jumpa dan beritahu. I manusia biasa. Kita ceriakan hidup dan positif kan fikiran,” -Lisdwati

No comments:

Post a Comment