Monday 10 March 2014

Puteri Sarah Liyana tidak lagi berlakon, mahu bekerja di..

Setelah bergelar isteri kepada Syamsul Yusof, Puteri Sarah Liyana membuat satu keputusan yang mengejutkan dimana dia hendak meninggalkan dunia anak seni iaitu tidak lagi mahu berlakon.

Memetik portal GUA, Puteri Sarah akan menumpukan kepada perniagaan butik Eilya, dimana dia bekerja sebagai eks. pemasaran di butik berkenaan.

Tapi tak mengapa, Syamsul kaya juga, hehe. Difahamkan lagi, mereka dijadualkan akan menunaikan umrah bersama-sama, sebelum berbulan madu.
“Butik tersebut bukan milik saya tetapi saya bekerja di bahagian pemasaran untuk Butik Eilya itu. Shamsul juga gembira serta selesa dengan kerja tersebut. Saya sudah bersara daripada lakonan sejak tahun lepas lagi. Keputusan yang diambil untuk bersara bukan dibuat kerana saya hendak berkahwin tetapi bagi menumpukan perhatian kepada kerjaya baru,” -Puteri Sarah

No comments:

Post a Comment