Tuesday 25 March 2014

Anuar Zain tunda konsert Minggu Setiausaha sebab..

Penyanyi Anuar Zain difahamkan telah membatalkan konsert/show istimewa Minggu Setiausaha 'Terindah.. Anuar Zain' yang bakal berlangsung pada 8 April ini.

Ini ekoran sikap professional Anuar Zain sebagai manusia berperasaan ekoran menghormati tragedi MH370. Show berkenaan terpaksa ditunda kepada 29 April.
"Saya rasa simpati dengan kejadian ini. Takziah saya ucapkan kepada keluarga serta sahabat penumpang dan krew MH370. Saya rasa sangat sedih dan terkejut atas kejadian ini,

"Saya dan pihak pengurusan fikir semasak-masaknya. Kami merasakan keputusan yang kami lakukan untuk menunda tarikh ini adalah satu keputusan tepat untuk menghormati tragedi MH370 yang menimpa mangsa-mangsa terlibat dan ahli keluarga mereka,"

"Saya sendiri rasa tak seronok untuk meneruskan persembahan pada 8 April ini. Saya rasa sayu. Jadi saya dan pihak pengurusan harus memindahkan persembahan ini kepada satu tarikh yang lain atas rasa hormat," -Anuar Zain. GUA

No comments:

Post a Comment