Sunday 23 March 2014

Berat badan Wawa Zainal hilang 8kg sebab..

Selepas bernikah dengan Aeril Zafrel dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Ahmad Fakharuddin Attar, 6 bulan, Wawa Zainal mengakui berat badannya kurang/kurus.

Memetik portal mStar, dulu ketika sebelum mendapat anak, berat badannya 48kg, kini sudah turun sehingga 40kg.

Difahamkan, Wawa bukan ambil ubat pelangsingan dan apa-apa ke arah itu, cuma ketika mendapat dan menjaga anak sulungnya itu, berat badannya susut begitu drastik
"Anak tengah aktif sekarang ini. Berat badan saya turun lapan kilogram gara-gara menjaga anak.

"Badan terlalu penat juga membuatkan saya susut mendadak. Risau juga sekiranya ia menganggu kesihatan saya. Bagaimanapun Alhamdulillah, saya sihat seperti biasa,"

"Rasanya sekarang ini saya lebih matang dan perubahan itu berlaku selepas saya bergelar ibu.

"Alhamdulillah, mempunyai anak memberi banyak nikmatnya dan pada masa sama mengubah seseorang wanita itu menjadi lebih matang tanpa kita sedar," -Wawa

No comments:

Post a Comment