Sunday 16 March 2014

Adi Putra buka agensi umrah, berlakon masih diteruskan..

Niat murni Adi Putra sememangnya perlu dicontohi oleh sebilangan selebriti yang mahu mencari pendapatan lain. Adi memetik portal mStar semalam, dia kini menguruskan syarikat pakej umrah, Hadid Travel & Tours yang baru berusia setahun.

Syarikat berkenaan memfokuskan jemaah umrah daripada Malaysia dan Singapura, namun tidak berhasrat untuk servis menunaikan haji.

Akui Adi lagi, dia tidak akan meninggalkan dunia lakonan, bahkan akan mengimbanginya.
"Tidak, saya akan masih terus berlakon selagi masih diperlukan dan perniagaan pakej umrah ini adalah satu ruang baharu untuk saya terus menimba ilmu dan bezanya ia dalam bidang perniagaan.

"Alhamdulillah tahun lalu rezeki saya banyak dalam bidang lakonan dan tahun ini pula dapat terlibat dalam perniagaan,"

"Masih banyak perkara yang perlu saya belajar untuk menguruskan pakej umrah namun saya akan pastikan semua peserta akan diuruskan dengan baik sepanjang berada di Mekah," -Adi

No comments:

Post a Comment