Thursday 24 April 2014

Tolong jangan hukum saya! - Fiza Elite

Isu fail perceraian diantara Fiza dengan Adam AF kini semakin hangat diperkatakan, mana tidaknya bahtera yang belum setahun dibina sudah nak tenggelam di lautan bergelora.

Namun Fiza akui sebagai manusia biasa, memang tidak lari dari kesilapan, dia mahu korang tidak memaki, menghukum dan menghina dia disebabkan kes seperti ini.

Memandangkan kita juga tidak tahu apa sebab utama perceraian itu berlaku.
“Saya manusia biasa yang tidak lepas daripada kesilapan. Cuma apa yang kami buat ada yang tidak puas hati dan menghentam, saya tidak salahkan mana-mana pihak kerana nama pun public figure.

“Tetapi saya agak sedih dan terkilan bila baca blog tentang saya, ada yang cakap semua ini salah saya, saya 'masuk air', saya itu dan saya ini, bukan saya minta untuk jadi begini,”

“Tolonglah jangan hukum saya dengan pelbagai cacian dan tomahan, perkara dahulu jangan diungkit lagi.

“Saya ada anak-anak, apa akan jadi bila anak saya besar nanti dan tahu hal ini? Berilah sedikit rasa simpati terhadap saya, anak-anak dan keluarga saya,” -Fiza. mStar

No comments:

Post a Comment