Friday 25 April 2014

Hadiah ulangtahun perkahwinan Ifa Raziah adalah...

Dikhabarkan yang Ifa Raziah menerima hadiah paling istimewa dalam hidupnya bersempena ulangtahun perkahwinan dia dengan suaminya ke-10 pada hari Khamis yang lalu.

Hadiah itu berupa sebuah kereta Mercedes C200 daripada suaminya, Mohd Yani.

"Hari ini merupakan ulang tahun perkahwinan kami ke sepuluh tahun dan tidak sangka suami menghadiahkan saya sebuah kereta Mercedes.

Pada asalnya kami ke kedai kereta adalah untuk membeli kereta keluarga iaitu jenama Hyundai Santa Fe dan tidak sangka dia belikan satu juga untuk saya,"

"Saya bukan jenis yang suka bertukar kereta, dulu suami saya beri hadiah kereta sempena kelahiran anak pertama iaitu sembilan tahun lalu iaitu BMW 3 Series yang saya pakai hingga sekarang," Ifa Raziah. mStar

No comments:

Post a Comment