Sunday 20 April 2014

Afiq akui kesilapan, bawa ibu pergi umrah!

Difahamkan hubungan diantara pelakon Afiq Muiz dengan ibunya, Hasliza yang berlaku kontroversi beberapa bulan lalu dimana Afiq di klaim sebagai anak derhaka kini semakin jernih dan baik.

Afiq akui dirinya yang bersalah dan memohon maaf keatas ibunya, memetik portal mStar. Dan berita baik lainnya dia kini menetap dengan ibunya sejak bulan Januari yang lalu.

Afiq mahu membalas jasa baik ibunya dengan bersama-sama menunaikan umrah pada Januari 2014 dan pada Hari Ibu Mei ini pula, dia akan meraihkan bersama-sama ibunya juga.
"Saya mengaku semua kesalahan saya sebelum ini terhadap ibu dan syukurlah hubungan kami kembali pulih. Saya telah memohon ampun kepadanya dan ibu memaafkan saya. Ibu menerima saya kembali.

"Alhamdulillah segala-galanya telah pun selesai dan saya berjanji tidak akan mengulangi semua kesilapan yang dilakukan sebelum ini,"

"Ibu adalah girlfriend saya sekarang dan saya akan cuba membahagiakan dia. Saya juga ingin melupakan semua kisah lalu yang pernah berlaku diantara kami," -Afiq

No comments:

Post a Comment